miércoles, 17 de junio de 2015

BALTS’AM TÍAL BEETIK KAMBAL (AJ KANSAJ ISMAEL .)



BALTS’AM TÍAL BEETIK KAMBAL  (AJ KANSAJ ISMAEL CHAN.)
JUNPÉEL BA’ALO’OB JÉ  U PÁJTAL U K’ABEET CHAJTAL TIE LE AJKANSAJ’O TÍAL U KANSIK LE MAJEN PAALALO’OB LE TÍE BALTS’AM.  TUMEN TÉLÁ LE MAXO’OB KU KAMBALÓ LETIÓ PATIK U KAMBAL,CHENBALÉ LE AJKANSAJ MASEWAL PAALALO’OB KU MEYAJTIKO’OB LE LÁ TIAL U BEETIKO’OB JATS’UTS, YÉETEL JACH UTS’ TU YICH LE CAMBAL TIAL LE MEJEN PAALALO’OB. KIALAL XANÉ  WA KU KANSA’AL LE MEJEN PALAL0’0B YÉETEL BALTS’AM LETIÓB KU CHIMPOLTIKO’OB LE BAL0’0B KU Y’EEXÁATÍ0’0B.   BEYÓ TI TU LAKAL LE BAXÓO YOJÉLO’OB LE PALALO’OB   JE  LU PÁJTAL U BEETAL BALTS’AM.
                                        EL TEATRO COMO UN RECURSO PARA EL APRENDIZAJE.
UNA DE LAS DIVERSAS HERRAMIENTAS CON LAS QUE PUEDE CONTAR EL DOCENTE PARA LA ENSEÑANZA EN LOS ALUMNOS ES LA UTILIZACIÓN DEL TEATRO COMO UNA FORMA DE INVOLUCRAR AL QUE APRENDE EN LA CONSTRUCCIÓN DE SU PROPIO SABER.  GENERALMENTE LOS DOCENTES DEL SISTEMA INDIGENA, UTILIZAN ESTE RECURSO PARA LOGRAR QUE  LA ENSEÑANZA SEA DEL AGRADO E INTERÉS DEL ALUMNO; SE HA OBSERVADO QUE CUANDO EN LA PRACTICA SE DESARROLLA ESTE RECURSO, SE OBTIENE EN LA MAYORIA DE LOS CASOS EL LOGRO DE LOS APRENDIZAJES ESPERADOS. SE PUEDE DECIR TAMBIÉN QUE CON EXPERIENCIAS Y VIVENCIAS DE LOS ALUMNOS DE LAS CUALES SON MUCHAS, SE PUEDE PRODUCIR TEATR0.
U NOOYOL XOOK

WA TÓ’ON AJKANSAJ  BEETIK TIAL UN KAMBALO’OB LE CHAN PAALALO’OB YAA BACH MEYAJILO’OB  JE U PAJTA BEETIK JUNP’EEL MÁALO’OB AJKANBAL.  .

0 comentarios:

Publicar un comentario