JUNPÉEL BA’ALO’OB JÉ
U PÁJTAL U K’ABEET CHAJTAL TIE LE AJKANSAJ’O TÍAL U KANSIK LE MAJEN
PAALALO’OB LE TÍE BALTS’AM. TUMEN TÉLÁ
LE MAXO’OB KU KAMBALÓ LETIÓ PATIK U KAMBAL,CHENBALÉ LE AJKANSAJ MASEWAL
PAALALO’OB KU MEYAJTIKO’OB LE LÁ TIAL U BEETIKO’OB JATS’UTS, YÉETEL JACH UTS’
TU YICH LE CAMBAL TIAL LE MEJEN PAALALO’OB. KIALAL XANÉ WA KU KANSA’AL LE MEJEN PALAL0’0B YÉETEL
BALTS’AM LETIÓB KU CHIMPOLTIKO’OB LE BAL0’0B KU Y’EEXÁATÍ0’0B. BEYÓ TI TU LAKAL LE BAXÓO YOJÉLO’OB LE
PALALO’OB JE LU PÁJTAL U BEETAL BALTS’AM.
EL
TEATRO COMO UN RECURSO PARA EL APRENDIZAJE.
UNA DE LAS DIVERSAS
HERRAMIENTAS CON LAS QUE PUEDE CONTAR EL DOCENTE PARA LA ENSEÑANZA EN LOS
ALUMNOS ES LA UTILIZACIÓN DEL TEATRO COMO UNA FORMA DE INVOLUCRAR AL QUE
APRENDE EN LA CONSTRUCCIÓN DE SU PROPIO SABER.
GENERALMENTE LOS DOCENTES DEL SISTEMA INDIGENA, UTILIZAN ESTE RECURSO
PARA LOGRAR QUE LA ENSEÑANZA SEA DEL
AGRADO E INTERÉS DEL ALUMNO; SE HA OBSERVADO QUE CUANDO EN LA PRACTICA SE
DESARROLLA ESTE RECURSO, SE OBTIENE EN LA MAYORIA DE LOS CASOS EL LOGRO DE LOS
APRENDIZAJES ESPERADOS. SE PUEDE DECIR TAMBIÉN QUE CON EXPERIENCIAS Y VIVENCIAS
DE LOS ALUMNOS DE LAS CUALES SON MUCHAS, SE PUEDE PRODUCIR TEATR0.
U NOOYOL XOOK
WA TÓ’ON
AJKANSAJ BEETIK TIAL UN KAMBALO’OB LE
CHAN PAALALO’OB YAA BACH MEYAJILO’OB JE
U PAJTA BEETIK JUNP’EEL MÁALO’OB AJKANBAL.
.
0 comentarios:
Publicar un comentario